המאמנים

טטאינה פאוטוב

שמי טטיאנה ואני מאמנת כושר אישית לנשים סביב מעגל הפוריות- נשים שמתכננות הריון, בזמן ההריון ואחרי הריון. הקמתי את גופיה מתוך צורך האישי שלי להשפיע על יחס אל גוף האשה.

אני עובדת עם נשים אחרי לידה שמרגישות תסכול בנושא "חזרה לגזרה" ומרגישות שהגוף שלהן בוגד בהן. אני מגשרת בין אשה שלא מוכנה להתפשר על איכות חיים שלה לבין הגוף. ביחד אנחנו מחזירות לגוף את הכוח ואת האנרגיה, בונות אותו מחדש ויחד מחזירות בטחון של האשה בגוף.

 

במהלך הקריירה שלי פגשתי נשים שהעלו שאלות מעניינות והיו במצבים שגרמו לי ללמוד ולהתפתח כל הזמן. כל גוף הוא סיפור מיוחד שאין כמוהו. גוף האשה במעגל פוריות הוא קסם שאין כמותו ואני כל כך שמחה להיות שותפה לדרך ותומכת שעושה את ההרגשה היומיומית קלה יותר, אנרגטית יותר ופשוט גורמת לנשים להיות חזקות.

 

אני עובדת עם נשים שחולמות לחזור לעצמן ולא יודעות ממה להתחיל. נשים שמכל מיני סיבות לא מתאים להן להתאמן בחוגים וקבוצות. עם אלה שחולמות להיות חופשיות לבחור כל חוג שבא להן ולא להיעלץ לבחור מתוך מה שמתאים למצב הגופני אחרי הלידה.


 

אימונים אישיים

 

?למה זה טוב

 

אימון אישי הוא בעצם דייט שאת לא יכולה להבריז ממנו. זו התחייבות כלפייך וכלפיי. זהו מערך האימונים שנבנה במיוחד בשבילך, בהתאם למצב בו את נמצאת כרגע. זה מתחיל מאבחון והגדרת מצב התחלתי, תיאום ציפיות והדרך עצמה.

ביחד אנחנו בונות אסטרטגיית התקדמות מטודית, מדוייקת, לומדות טכניקות ביצוע בטוחות שלב אחר שלב ועם הזמן מגיעות לתוצאות רצויות.

?למי זה מתאים

נשים בכל שלב של הריון שרוצות להתכונן לאמהות, לשמר את המצב הגופני ולהגיע ללידה הכי מוכנה. כאן אנחנו מתעסקות בחיזוק, יציבה, נשימה וכל מה שאישה הרה באמת צריכה.

 

נשים אחרי לידה מכל סוג אחרי תקופת משכב לידה וקיבלו אישור מרופא.

נשים הנמצאות בטיפול אצל פיזיוטרפיסטית רצפת האגן

נשים עם היפרדות שריר הישר בטני

נשים אחרי לידה שחוות חולשה ומצב רוח ירוד

נשים עם כאבי גב, ברכיים, פרקי כפות ידיים

נשים שרוצות להיות חזקות

?מותר לבוא עם תינוק

כן. יש לי זוג ידיים פנויות ומנשאים. אני מעלה לך את העגלה לקומה שניה:) מותר לעצור באמצע

האימון, מותר להניק, להחליף חיתולים ולשחק

כמה זמן השיעור?

משך השיעור הוא שעה בדיוק.

 

?יש שיעורי בית

חיזוק הוא דבר שקורה לא רק פעם-פעמיים בשבוע באימון אישי. זה שינוי מסויים בהרגלים שלנו ואני מתיחסת גם לסוג הכסא שאנחנו יושבים עליו מול המחשב וגם כמה זמן אנחנו מבזבזות בשירותים.

אני תמיד אדבר איתך על כל מיני הבטים בחיים ואשאל שאלות. ואם צריך, גם אתן שיעורי בית.

אימונים קבוצתיים

 

למה זה טוב?

 

לאחרונה נפתחה במועדון קבוצת בוקר לאמהות אחרי לידה שרוצות להתחזק בהדרגה, לבנות גוף שאפשר לסמוך עליו, להיות יותר אנרגטיות במהלך היום ובעיקר להפוך מטלות יומיומיות לפשוטות יותר.

אלה הן קבוצות קטנות ואינטימיות (עד 5 נשים) זה בשביל לדמות את אימון האישי, מותאם לכל אחת מהמשתתפות, רק בקבוצה.

 

?למי זה מתאים

נשים אחרי לידה מכל סוג אחרי תקופת משכב לידה וקיבלו אישור מרופא.

נשים הנמצאות בטיפול אצל פיזיוטרפיסטית רצפת האגן

נשים עם היפרדות שריר הישר בטני

נשים אחרי לידה שחוות חולשה ומצב רוח ירוד

נשים עם כאבי גב, ברכיים, פרקי כפות ידיים

נשים שרוצות להיות חזקות

 

?מותר לבוא עם תינוק

 

כן. יש נשים שמגיעות עם תינוק. מותר להתנתק מהקבוצה בשבילו, להניק, להחליף חיתול ולחזור. אנחנו אף פעם לא מתאמנות עם תינוק על הידיים וזאת מהסיבה שכאן בקבוצה אנחנו לומדות לזוז בצורה נכונה לגוף ולמזער אפשרויות לפציעות של אמא.

 

?כמה זמן השיעור

משך השיעור הוא שעה בדיוק.

 

השעות הן יום שני בין 10:30-11:30 ויום חמישי בין 10:30-11:30


אור: 052-660-9719 דורון: 050-550-0969 מיכאל: 054-227-8242

מוזמנים לחייג לקביעת אימון נסיון או שיעור פרטי